Szkolenia dla firm

Szkolenie ma największą wartość i efektywność, kiedy jest uszyte na miarę, dopasowane do potrzeb Twojej firmy, opiera się o cele biznesowe. Dzięki temu inwestycja szkoleniowa nie pójdzie na marne, a Twoi Pracownicy będą zadowoleni z czasu, który spędzą na warsztatach, wyniosą wiedzę i umiejętności, które przyniosą wymierne korzyści Twojej firmie.

          Badanie potrzeb – Na czym to polega? Właściwie są różne sposoby, przedstawię Ci je na spotkaniu konsultacyjnym i Ty zdecydujesz co wybierasz, min: rozmowa, wywiady (z osobą zarządzającą, właścicielem firmy, kierownikiem, menadżerem, z pracownikami), testy kompetencyjne, testy osobowościowe, obserwacje własna, tajemniczy klient czy ankiety. Po zebraniu materiałów, przedstawiam Ci jak ja to widzę i pokazuje alternatywy oraz możliwości, ostatecznie decydujesz TY.

Program szkoleniowy – jest on przygotowywany na bieżąco, mając na uwadze przede wszystkim potrzeby Twojej firmy.

Szkolę między innymi w obszarze takim jak:
Pośrednia i bezpośrednia obsługa Klienta, umiejętności sprzedażowe, techniki sprzedaży, up-selling, cross-selling, zarządzanie bazą Klientów. Nawiązywanie relacji, story tending, badanie potrzeb, finalizacja sprzedaży, rozwiewanie obiekcji. Komunikacja – między pracownikami, z Klientem, z przełożonym. Zarządzanie czasem i maksymalizacja efektywności w pracy. Szkolenia z zakresu rozwoju osobistego dla pracowników – wyznaczanie celu, automotywacja, asertywność, radzenie sobie ze stresem, nastawienie i przekonania, zarządzanie czasem własnym, kreatywność i współpraca w zespole i wiele, wiele innych…